O REKLAMĚ, TVORBĚ, LITERATUŘE, FOTOGRAFII, UMĚNÍ A VŮBEC

Slovník reklamních pojmů

31.8.2016 by in category reklama tagged as ,

K čemu je dobrý slovník reklamních pojmů? Při spolupráci s člověkem z reklamy se můžete setkat s anglickými pojmy, kterým nerozumíte. Člověk pracující v reklamní branži používá tyto termíny každý den a jejich použití mu přijde naprosto přirozené. Vůbec ho nebo jí nenapadne použít český ekvivalent, pokud vůbec existuje. Zkuste si třeba počeštit slovo víkend. Začíná [...]

0 5 Read more

Život pod psa

5.2.2015 by in category literatura tagged as

ŽIVOT POD PSA   Někdo to už ví, ale pro někoho to bude žhavá novinka. Na světě je nová kniha Život pod psa s podtitulem Příběhy o psech, které se vám nebudou líbit. Čeká vás v ní spousta povídek, které jsou inspirované skutečnými událostmi, fakty nebo momenty ze života psů i lidí. Najdete v ní [...]

0 7 Read more

Jak napsat brief

26.1.2015 by in category reklama tagged as ,

BRIEF JE ALFOU A OMEGGOU KAŽDÉHO PROJEKTU Abych mohla naplnit vaše marketingové sny, musím vědět, o čem sníte. K vyjasnění a upřesnění vašich představ slouží brief (zadání). Je to seznam těch nejdůležitějších informací, který určí směr kreativních nápadů a celkové strategie. Čím přesnější je brief, tím efektivnější je výsledek. Proto je důležité věnovat této první [...]

0 11 Read more

CREATIVEGG ~ Líheň nápadů a textů pro váš byznys